بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

تریلر گیم‌پلی بازی Lies of P | سولزلایکی موردانتظار

  • کد خبر: ۱۲۲۵۷۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
تریلر گیم‌پلی بازی Lies of P | سولزلایکی موردانتظار
تریلری جدید از بازی Lies of P، که یکی از مهم‌ترین موردانتظارترین عناوین سولزلایک سال است، در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۲، منتشر شد.

شهرآرانیوز - در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۲، تریلری تازه از بازی Lies of P منتشر شد. در این بازی که اقتباسی آزاد و تاریک از داستان کلاسیک پینوکیو است، گیمرها باید شهر کرات را از عروسک‌های ویرانگر نجات دهند.

 
توسعه دهنده و ناشر Lies of P درباره این بازی گفته است: «Lies of P یک بازی اکشن سولزلایک است که با الهام از داستان آشنای پینوکیو، در دنیای تاریک (دوره‌ای تاریخی که به دوران زیبا یا عصر طلایی معروف است) Belle Époque اتفاق می‌افتد. در این بازی باید پینوکیو را در سفر او برای انسان شدن راهنمایی کنید.»

باتوجه به‌اطلاعاتی که در این تریلر منتشر شده است، بازی Lies of P در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ و پی سی خواهد شد. همچنین تایید شد بازی Lies of P از روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های بازی

- بازگویی یک افسانه تاریک

- مفاهیم بصری: شهر «کرات» در این بازی از «دوران زیبا» یا عصر طلایی در اروپا (اواخر قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم) الهام گرفته شده است و مظهر یک شهر فروریخته عاری از رفاه است.

- پایان‌های چندگانه

- سیستم ساخت و ارتقای اسلحه

- سیستم مهارت‌های ویژه

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->